Виртуалната визитка на сайт носи множество предимства, свързани с по-ефективен брандинг и повече продажби. Нейната разработка изисква включването на определени данни за съответната фирма, които да дадат възможност на потребителите да се запознаят по-добре със същността на самата компания и дейността ѝ.
Кои са основните елементи на онлайн визитката?
Съществуват няколко основни предложения за това какво една виртуална визитна картичка трябва да съдържа. Те са:
- лого – то е сред най-важните, защото е визуално представяне на това, което компания ви прави и което тя представлява. То трябва да олицетворява вашия бизнес и е нещото, което трябва да окаже визуално въздействие на клиентите. Наличието на логото създава усещане, че вашата компания е надеждна и професионална;
- име на фирмата – въпреки че вашето лого е ключовият компонент на идентичността на вашата марка, вие също трябва да включите името на вашата компания. Без него, вашата дигитална визитна картичка няма да изглежда завършена и професионална;
- мото – от съществено значение е да имате и мото. Ако нямате официален слоган, създайте го, като обобщите това, което предлагате с няколко думи по креативен и интересен начин. Това може да бъде особено полезно, ако името на фирмата ви все още не е особено разпознаваемо в интернет средите;
- вашето име и професионална длъжност – създайте лична връзка с бизнеса си, като добавите пълното си име, заедно с длъжността, която заемате. Това е от съществено значение, ако някой клиент потърси съдействие или допълнителна информация;
- данни за контакт – информацията за контакт на вашата визитна картичка трябва да включва вашия имейл адрес и телефонен номер. Тези данни са ключови, защото това е начинът, по който повечето хора ще се свържат с вас;
- вашият адрес (онлайн) – необходимо е и да включте URL адреса на уебсайта си;
- профили в социалните мрежи – ако сте активни в социалните мрежи, включете вашите профили към информацията на онлайн визитката на сайта ви. Това може да допринесе за по-добрата разпознаваемост на вашия бранд от потребителите, както и за осигуряване на допълнителна информация.
Защо е необходимо да притежавате онлайн визитка?
Онлайн визитната картичка на сайта ви дава възможност за синтезиране на най-важната информация, която искате вашите потребители да научат за вашия бранд. По този начин, увеличавате шансовете за директна връзка с клиенти, създаване и поддръжка на силен инфлуенс.
Освен това, притежавайки такъв тип визитка, вие създавате усещане за професионализъм, което може да е ключово за доверието на потребителите. Тя може да ви бъде от полза и при бъдещи интерактивни промоционални кампании или видеа.