Всеки собственик на бранд би направил всичко възможно за да докара бизнес модела си до нови нива на успех. Възможностите са почти безкрайни, имайки предвид финансовите възможности и поставените цели.

Използвайки определени маркетингови инструменти и канали е възможно да се постигне отличен резултат за много кратко време. Сред тези инструменти има един мощен такъв, който наистина си заслужава да бъде използван – графичен дизайн.

В тази статия ще направим кратък поглед върху това как съвременният графичен дизайн може да помогне за разрастването на бизнеса ви до нови нива.

Социалните мрежи са любимите среди на всички потребители, освен това те са средство за връзка със вашата аудитория. Използвайки влиянието им в ежедневието ни, може да обърнете 100% ползата към вас, разбира се, ако успеете да разбиете бариерата на вниманието. Един начин за да го направите е като използвате силата на съвременния – графичен дизайн.

Визуалната информация е ключов фактор за връзка с аудиторията ви. 90% от предаваната информация към мозъка е визуална – и 40% от хората реагират по-добре на визуалната информация във сравнение с обикновения текст.

Използвайки съвременния графичен дизайн във вашите постове може да привлечете тяхното внимание, да ги ангажирате, да ги накарате да коментират постовете ви и естествено да ги докарате във уеб сайта си за да направят покупка.

Това е също страхотен начин да започнете някаква комуникация с клиентите си.

Не ни вярвате? Проучванияте не лъжат – (погледни тук)

Със сигурност имате тонове информация (чак от годишни приходи-разходи до бъдещи цели) – чакаща да бъде споделена със външния свят, потенциалните клиенти и други важни таргети като инвеститори и бизнес клиенти.

Независимо каква информация ще бъде споделена, ако тя е скучна поредица от прости блокове елементарен текст, то никой не би проявил интерес към вас. Ето защо трябва да използвате графичен дизайн във вашата маркетингова стратегия.

Използвайте въображението си. Предстои ви среща с клиенти и сте организирали чудесно събитие? Направете го по-страхотно с подходяща графика съдържаща местоположението, дата и час на събитието, очаквани действия в хронологичен ред и т.н.

Пускате в пазара нов продукт? Направете едно страхотно ревю чрез подходящ графичен дизайн. Как се използва? Къде е приложим и по какъв начин? С какво ще помогне на потребителя? Направете графични инструкции за продукта.

Друг пример: процедирате в глобален мащаб? Идеално, направете графика съдържаща карта и разположете вашите магазини/офиси върху картата чрез креативен начин.

Съвременният графичен дизайн помага за изграждането на бранда ви.

Когато става въпрос за брандиране на елементи, помагащи за популяризация на бизнеса ви, няма как да се размине без ключовия фактор – графиката. Например порцелановите чаши са страхотна идея за подаръци при организирането на meetup-и (срещи). Химакали, тениски, стикери и други джаджи.

Освен това билборд рекламите също изискват добър качествен дизайн на графиката, понеже са голям разбер и трябва самият дизайна да отговаря на мащаба. Иначе резултатът би бил пагубен.

И не само. Банер рекламите също исискват привлекателен графичен дизайн, когато става въпрос за интернет маркетинг. Може да наливате пари в интернет реклама като луди, но без впечетряващ дизайн няма да стигнете далеч.

Графичният дизайн или брандингът говори за вашият бизнес повече от това което си представяте. Бранда е всичко. Той говори за вас и вместо вас. Клиентите помнят първо бранда, а след това останалото.

Прост пример за това: когато чуете името на някоя голяма компания с мощ и влияние първо правите връзка със визуалния вид, по-конкретно се сещате например за логото на компанията и брандовите цветове, нали… това е заложено в човешкия мозък и проецеса е автоматичен.

Именно затова трябва да използвате силата на съвременния графичен дизайн.