Фирменото лого.

Разхождайки се из улиците на града или в необятното онлайн пространство ние всеки ден ставаме наблюдатели на една информация, която всъщност тече подсъзнателно, макар, че първоначално я придобиваме визуално. Неосъзнавайки действието им върху нашата психика всеки ден се подлагаме на изкушението да пазаруваме като ненормални, почти без лимит, без да се замисляме дали наистина имаме нужда от това – стараейки се да утолим жаждата си с шопинг терапия.

Моментът на истината е отвъд хоризонта, там където умелите предприемачи могат да гледат. Те много добре знаят как да привлекат нашето внимание, да спечелят доверието ни, знаят как отдалече на пръв поглед да изглеждат престижни и да вдъхват доверие. За какво говорим?

В тази статия със Вас ще разгледаме някои малки, също така невинни трикове. Използвайки силата и магията им  целта на големите компании е да ни спечелят като клиент.

Силата на символите и цветовете – да, точно този дребен детайл говори за даден бизнес толкова много, че е почти незабележимо. Логото – това е едно маркетингово оръжие, който всеки бизнес трябва да притежава.

Ние MegaWeb също предлагаме такова маркетингово оръжие на нашите клиенти – услугата „графичен дизайн“.

Нека да разгледаме темата малко по-обстойно за да придобиете представа, защо всеки бизнес трябва да притежава качествено и уникално лого и какви са качествата, които трябва да притежава то:

  1. Първото, което забелязват клиентите е вашето фирмено лого.

Препоръчително е то да е запомнящо се пред останалите. Фирменото лого вдъхва доверие и престиж. Вижте например логотата на най-известните компании днес. Сигурно няма смисъл да ги изброяваме, нали? Всички те имат изчистени логото с ясни черти, приятни и топли цветове.

Няма да Ви е трудно да нарисувате някои от тях например, нали? Именно за това говорим. Това е силата на качествения графичния дизайн.

Ние MegaWeb може да изработим за Вас красиво, изчистено лого, но в същото време толкова мощно, че то да е запомнящo и отличаващo се от това на конкуренцията. Чувствайте се поканени да разгледате портфолиото ни от фирмени логота.

  1. Фирменото лого трябва да съответства на вашия бизнес модел.

От изключителна важна степен е съвместимостта на логото с бизнеса Ви. Например няма да е много релевантно да си поръчате лого с десени на кучета и котки, а всъщност да се занимавате с продажба на самолетни билети. В такъв случай по-приемливо би било логото Ви да съдържа например иконка на някакъв самолет + името на вашата фирма.

Цветовете също трябва да са сходни. Като пример за цветовия подбор пак може да погледнете големите търговски вериги, предприятия и компании.  Ако логото ви съдържа 80% червен цвят и 20% черен цвят, би било добре тези проценти се спазят и при тонажа на останалите неща като например – тениски, коли, товарни транспортни средства, цветът на фирмената сграда и т.н.

В MegaWeb можем да създадем за вас фирмено лого, което покрива вашите изисквания относно цвета, формата, размера. Можем да подберем правилните цветове и изберем дизайн, който не натоварва и отблъсква клиента ви.

  1. Трябва да е технически приложим навсякъде.

Също толкова важен критерий, което трябва да се съдържа в едно фирмено лого е то да е адаптивно към всякакви повърхности. Предвидим е факта, че фирменото лого ще присъства почти навсякъде, като например на химикали, календари, тениски, плакати, брошури, фирмените превозни средства, порцеланови чаши, билборди и т.н.

Това може да се каже, че е върха на черешата. Благодарение на адаптивността на логото ви, може да го интегрирате абсолютно навсякъде, където той е приложим и така да достигнете все повече хора, било на локално или глобално ниво.

Нашите графични дизайнери в MegaWeb имат доста солиден опит в изработката на такива фирмени логота и десетки доволни клиенти зад гърба си. Ние ще откликнем на всяко ваше изискване за качествено и уникално лого, което се отличава от конкуренцията.

MegaWeb очаква вашите запитвания!