Правила за създаване на добър дизайн на онлайн магазин

Всички знаем популярната поговорка, която гласи, че по дрехите посрещат, а по ума изпращат. Що се отнася до интернет магазините, тя си важи с пълна сила. Затова сега ще се опитаме набързо да внесем малко повече яснота какви са характеристиките на сполучливия дизайн на онлайн магазин, за да ви предпазим от грешки.

Според психолозите, на човешкия мозък са необходими едва няколко секунди, за да си създаде първо впечатление от някакъв визуален обект. Попадайки на главната страница на вашия онлайн магазин, всеки потребител моментално е формирал своето първо мнение. Именно на базата на него той решава дали да остане в сайта или пък да го напусне веднага. Ето защо, уеб дизайнът има толкова огромна роля и влияние върху имиджа и продажбите на платформата и трябва да му се обърне подобаващо внимание.

Лого на онлайн магазин

То е едно от нещата, които веднага привлича потребителското внимание и ролята му е да даде първоначална, макар и схематична представа за дейността и принципите на работа на вашия бизнес. Не правете грешката да гледате на логото единствено като на красива, малка картинка. Ако беше толкова просто, уеб дизайнът нямаше да съществува изобщо като наука и професия. Защото всяка „красива, малка картинка“ се нуждае от „вдъхване на живот“, преди да се превърне в лого, което умее да привлича и продава. Логото трябва да съдържа ясно разбираеми символи и в него да бъдат „въплътени“ точните внушения. Можете да разчитате напълно на нашия опит и умения. Ако имете нужда от изработка на графичен дизайн може да се свържете с нас от тук.

Навигация

Използването на удобна навигация на главната страница на сайта е голямо предимство. Тя трябва да е достъпна и разбираема, защото хората обичат простотата. Тя ги кара да се чувстват сигурни и им създава усещането, че са попаднали в добри ръце. Всяко „усукване“ или опит да впечатлите клиентите с объркваща навигация е сигурен път към провала. Всичко трябва да бъде забележимо и добре откриваемо още на пръв поглед. Не успеете ли да грабнете клиента „на прима виста“, вероятността да го загубите нараства лавинообразно. Ние, екипът на megaweb.bg, можем да ви помогнем много и да създадем такава навигация, която да е разбираема за всеки един потенциален ваш клиент.

Удачна цветова схема 

Избраната от вас цветова палитра трябва да съответства на темата и конкретната дейност на вашия уеб сайт. Това се отнася не само за нюансите на фона на страниците, но за цвета на текста. Няма как да дадем точни препоръки, защото всичко е строго индивидуално и се изгражда едва след сериозен анализ, базиран на достатъчно подробна информация за дейността на определения бизнес. Заповядайте при нас и лично ще се заемем да ви помогнем.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *